Spikade datum och tider kring Årsmöte i Hanvikens Sportklubb 2020

Publicerad 2020-03-04 15:24
 rsm te 5
Uppdaterad info kring årsmöten 2020. Digitalt Årsmöte Friidrott Tisdag 21 april kl 20:00...

Hej,

Denna information rörande årsmöten i Hanvikens SK går ut till alla medlemmar.

Som huvudstyrelsen tidigare informerat om, var planen för årsmötena att i år ta ett nytt grepp genom att genomföra alla sektioners och föreningens årsmöten under samma tak och under en och samma dag. Tanken var att programmet skulle innehålla lite mingel, samt något gott att äta. Årsmötena var planerade till nu på lördag, den 18:e april.

Med anledning av situationen med coronaviruset ser vi inte det som möjligt att genomföra årsmötena enligt plan. Istället kommer föreningen och föreningenssektioner genomföra årsmöten digitalt, troligen i ett verktyg som heter Zoom.

Det innebär att mötena inte kan genomföras vid samma tidpunkt utan istället kommer genomföras enligt nedan:

Ishockeysektionen - V.16 -18/4 10:30

Friidrottssektionen - V.17 - 21/4 20:00

Fotbollssektionen - V.18 - 3/5 10:30

Föreningsårsmöte - V.19 10/5 13:00

För den som vill delta på årsmöte görs anmälan till kansli@hanvikenssk.se. Anmälan görs senast klockan 12:00, sista vardagen innan mötet. För anmälan till fotbollens årsmöte den 3/5 skall anmälan inkommit senast 28/4 kl 12:00 enl ovan. Anledningen till anmälningskravet är för att vi ska ha kännedom över vilka som deltar i mötena, få en länk för inloggning till mötet och för att kunna skapa en röstlängd.

Årsmöteshandlingar kommer distribueras till mötesdeltagarna, men de görs också tillgängliga för alla medlemmar via kansliet. Maila, så skickar vi dem till dig.

Varmt välkomna!

Mathias Tegnér_

________________________________________________________________________________________________

Information angående årsmöten i Hanvikens SK

Med anledning av situationen med coronaviruset ser vi inte det som möjligt. Istället kommer vi föreningen och föreningens sektioner genomföra årsmöten digitalt, troligen i ett verktyg som heter Zoom.

Ishockeysektionen - V.16 -18/4 10:30

Friidrottssektionen - V.17 - 21/4 20:00

Fotbollssektionen - V.18 - Ny tid ej klart

Föreningsårsmöte - V.19 - Ny tid ej klart

För den som vill delta på årsmöte görs anmälan till kansli@hanvikenssk.se. Anmälan görs senast klockan 12:00, sista vardagen innan mötet. Detta för att ha kännedom över vilka som deltar i mötena och för att kunna skapa en röstlängd.

Välkomna!

Hej alla goa och glada ideella föreningsmänniskor i Hanvikens SK!

Se till att vika och boka in Lördagen den 18 april för att delta vid föreningens Årsmöten 2020 i Hanvikens SK.

I år tar vi ett nytt grepp med att ha alla sektioners och föreningens årsmöten under samma tak och under en och samma dag. Programmet vi tänker oss blir att våra sektioner först har sina respektive årsmöten, efter det minglar vi lite med något gott att äta tillsammans i goda idrottsvänners lag. I samband med det tänker vi oss en intressant föreläsning och som grand final kör vi föreningens årsmöte.

Har du en motion du vill lämna in till något av våra årsmöten skall de vara inlämnade senast 23 mars till kansliet på Trollbäckens IP.

Md  rsm te 5
Md fontana logo rgb 2019 copy
Md fontana fin  002
Md dunross
Md logo 2x
Md enenda 3
Md runnerstore
Hanvikens medlemmar har 20% rabatt på skor och kläder samt 10 % på elektronik och tillbehör hos Runners' Store. Rabatten kan ej kombineras med andra erbjudanden.
Md agilo logga cmyk 01
Hanvikens medlemmar har 10-30 % rabatt på olika behandlingar hos Agilo-kliniken beroende på ålder/träningsgrupp. Klicka på bilden för villkor samt länk till bokning.
Md grow the x
”Vi gör strategi och modeller till vardag”
Md 040318 outlines version10
Nyheter via RSS